הגדלת חזה ל-24 שעות - ד"ר ליאורה הולנדר
טקסט הלוגו של ד

הגדלת חזה ל-24 שעות

פרוצדורה חדשה מאפשרת לנשים להגדיל את החזה למשך 24 שעות מבלי לעבור ניתוח. את השיטה, המכונה Insta Breast או הגדלת חזה לסוף השבוע, המציא ד"ר נורמן מ. רואו, מנתח פלסטי ממנהטן. ד"ר רואו נהג להזריק תמיסת מלח למטופלות כדי להדגים להן את התוצאות של ניתוח הגדלת חזה, פרוצדורה הגורמת לחזה לשנות את צורתו למשך כיממה עד שהגוף סופג את מי המלח והחזה חוזר לצורתו הטבעית.

הגדלת החזה הזמנית התחילה כפרוצדורה לא פולשנית המאפשרת למטופלות "למדוד" את החזה בטרם יעברו ניתוח שתוצאותיו הן בלתי הפיכות. עם הזמן נשים התחילו לעבור הגדלות חזה זמניות במתכוון לקראת אירועים מיוחדים כמו מסיבות או חתונות. לפי הדיווחים ברשת, מחיר הפרוצדורה נע בין 2,500 ל-3,500 דולרים, כלומר יותר מ-100$ לכל שעה. ד"ר רואו מפתח כרגע שיטה שתאפשר להגדיל את החזה למשך זמן ארוך יותר של בין שבועיים לשלושה שבועות, והוא מעריך שמחיר הטיפול יהיה נמוך יותר.

לשם השוואה, מחירו של ניתוח הגדלת חזה קבוע בארצות הברית הוא כ-4,200 דולר, וההחלמה ממנו נמשכת ימים ספורים. כמו בכל פרוצדורה רפואית פולשנית הכרוכה בהחדרת מחט או אזמל מתחת לעור, גם בהגדלת חזה זמנית יש לסיכון לסיבוכים כמו זיהום, פגיעה בעצב או שטפי דם. רופאים אחרים מציינים שאף על פי שהטיפול אינו מסוכן לחזה, הוא עשוי לפגוע באלסטיות הטבעית של העור. מכיוון שהשיטה חדשה, עדיין לא ידוע על השפעתה לטווח הארוך.

נשים לרוב עוברות ניתוחי הגדלת חזה כדי להגדיל את הנפח של חזה קטן באופן טבעי או שהתרוקן בעקבות שינויים גופניים (הריונות, הנקות, ירידה במשקל וכדומה), ואפשר להבין נשים שרוצות לצאת ל"נסיעת מבחן" לפני הניתוח. גם בלי להזריק תמיסת מלח, אפשר להתאים את גודל השתל למטופלת באמצעות הדמיות תלת-ממדיות ומדידה של השתל.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל