20 ניתוחים פלסטיים לבובת קן האנושית
טקסט הלוגו של ד

בובת קן האנושית

ניתוחי פנים לגברים אינם נדירים עוד, ולרוב הם כוללים טיפולים להצערת עור הפנים והצוואר, להסתרת הקמטים או להסרת עודפי העור בצוואר או בעפעפיים. עם זאת, יש כמה גברים שהרחיקו לכת. רודריגו אלבס, דייל אוויר בן 30 מלונדון, עבר עד היום כעשרים ניתוחים פלסטיים במחיר של יותר מ-100,000 ליש"ט (כ-600 אלף שקלים) כדי להידמות לבובה קן, בן זוגה של ברבי.

ניתוחי פנים לגברים

צילום מסך: Instagram

בדרכו להיהפך לבובת קן בשר ודם עבר אלבס ניתוחי אף, ניתוחי לסת, שאיבת שומן מהצוואר ומהירכיים, השתלת ריבועים בבטן, חיטוב שוקיים, הרכיב עדשות מגע מיוחדות, ואף היה לאדם הראשון בבריטניה שעבר השתלת שיער באמצעות תאי גזע. לפי הדיווחים באינטרנט, רופאים הפיקו תאי גזע משילוב של תאי שומן ודם שנלקחו ממנו, והשתילו אותם בקרקפתו באזורים שבהם התחילו תהליכי התקרחות. תהליך צמיחת השיער מחדש אמור לקחת כמה חודשים, אבל אלבס דיווח שכבר אחרי חודשיים נראו תוצאות.

אף על פי שכמה מהניתוחים הפלסטיים כמעט עלו לו בחייו, אלבס סיפר לתקשורת שהוא ממשיך ומחפש ניתוחים וטיפולים קוסמטיים שישפרו את מראו החיצוני ויעצרו את תהליך ההתבגרות. הוא מספר שהניתוחים הפלסטיים שינו את חייו לטובה והפכו אותו לאדם שהוא היום. לדבריו, הוא רוצה לשמש דוגמה חיובית לעיצוב מחודש ולשבור את הטאבו לגבי ניתוחים פלסטיים.

הדוגמה של אלבס היא קיצונית אבל אינה חד-פעמית, ובשנים האחרונות נודע על עוד גברים ונשים שעברו עשרות ניתוחים פלסטיים כדי להידמות לבובות הפלסטיק המפורסמות של חברת מאטל. לפי תפיסתה של ד"ר ליאורה הולנדר, רופאים צריכים לסרב לאנשים המעוניינים במראה מוגזם, אפילו אם המטופלים יודעים שהבקשה היא קיצונית. במקרים כאלה, הפנייה של המטופל למראה בלתי טבעי וגרוטסקי צריכה להיענות בסירוב, מכיוון שניתוח הוא פעולה בלתי הפיכה.

© כל הזכויות שמורות

קידום אתרים - אקסטרה דיגיטל